Novice Opel Avto Tavčar SežanaOpel Novice Avto Tavčar Sežana
Novosti, akcije, predstavitve novih modelov, dogodki, tekmovanja ... Bodite prvi in izvedite vse o novostih pri Oplu.

Opel predstavlja nov slogan znamke: “Prihodnost pripada vsem”

14.06.2017

  • Jasna obljuba znamke: Opel zagotavlja, da bodo tehnologije prihodnosti na voljo vsem
  • Inovacije za ljudi: pristop, ki je vtkan v zgodovino znamke
  • Premik polja delovanja: od proizvajalca avtomobilov do ponudnika povezane mobilnosti
  • Za digitalni svet: nova Oplova strela je simbol jasnosti in sodobnosti
  • “Nemška tehnologija za vsakogar”: kampanja za novo Insignio z Jürgenom Kloppom

 

OPLOV MANIFEST

 

Ne vemo, kaj nam pripravlja prihodnost.

Hočemo, da je vsak od nas njen del.

Zakaj naj bi bilo nekaj, kar je pomembno za vse, dostopno samo nekaterim?

Napredek, ki bo končal hrup, izpuste in nezgode.

Omreženost, ki nas približa tistim, ki nam pomenijo največ.

Avtomobili, ki se prilagajajo voznikom, in ne obratno.

Mobilnost, ki je dejansko dostopna vsakomur.

Tehnologija, ki se razvija s človeštvom.

Nočemo vedno biti prvi.

Vedno pa hočemo kot prvi poskrbeti, da bo prihodnost dostopna vsem.

Samo če so dostopne vsem, lahko nove inovacije spremenijo svet.

Rüsselsheim. “Prihodnost pripada vsem” je nov slogan znamke Opel in poudarja cilje, ki so si jih zastavili v podjetju: Opel si prizadeva za široko dostopnost prihodnjih tehnologij, ki bodo na voljo vsem. Ta pristop je vtkan v zgodovino znamke, potrjujejo pa ga primeri, kot so uvedba standardnega trismernega katalizatorja (1989), vgradnja varnostnih blazin polne velikosti v vsa osebna vozila (1995), premierna ponudba pomočnika za osebne povezave in storitve Opel OnStar (2015) ter revolucionarni električni avtomobil Opel Ampera-e z dosegom 520 kilometrov (v skladu s ciklom NEDC), ki je pred nedavnim vstopil na trg. Kampanja, ki bo v različnih medijih predstavila novo Insignio, Oplovo admiralsko ladjo, bo uvedla tudi novo slogan znamke in izbrušen Oplov logotip s strelo. Novega gesla znamke ne bi mogel nihče predstavljati bolje kot Jürgen Klopp.

 

 

Avtomobilska panoga se spreminja hitreje in temeljiteje kot kadarkoli doslej. Vozilo ni več v središču pozornosti. Zdaj je v žarišču mobilnost uporabnikov, kar pomeni premik polja delovanja. Iz mehanike na digitalno, iz goriva na elektriko, od lastništva na mobilnostne rešitve glede na situacijo. “Nov slogan ‘Prihodnost pripada vsem’ izvira iz Oplove duše. To je zaveza, pristop in obveza hkrati – in zato veliko več kot preprosta obljuba izdelka,” je povedala izvršna direktorica za marketing skupine Opel Tina Müller. “Naša znamka je pionir v demokratizaciji inovacij. Zmeraj smo poskrbeli, da so bile vrhunske tehnologije dostopne širši skupini uporabnikov. Nov slogan je most med Oplovo zgodovino in programom za prihodnost. To je naše gonilo in predstavlja bistvo, za katerega se zavzema znamka Opel,” je še dodala.

 

 

Tri besede, eno sporočilo: Opel vzpodbuja inovacije za vsakogar

 

Nov slogan poudarja dve strani pozicioniranja Oplove znamke: “Prihodnost …” – ta pojem kaže, da so rešitve mobilnosti, ki postavljajo trende, možne samo s stalnimi inovacijami. Na tem Opel dela vsak dan. “… pripada vsem” poudarja, da te rešitve in prihodnje tehnologije niso ekskluzivno pridržane izbrani manjšini, temveč so namenjene vsem. “Prihodnost ni razkošje za elito, ampak kakovost življenja vseh,” je povedala Tina Müller. Opel je imel vedno pionirsko vlogo pri demokratizaciji inovacij in vrhunskih tehnologij. Na uvedbo trismernega katalizatorja in vgradnjo varnostnih blazin polne velikosti v vsa potniška vozila danes gledamo kot na mejnike na področju varovanja okolja in varnosti. Med novejše zglede inovacij sodijo uvedba trendovskih IntelliLux LED® matričnih žarometov v srednjem in kompaktnem segmentu, pomočnik za osebne povezave in storitve Opel OnStar ter revolucionarni električni avtomobil Opel Ampera-e. S temi tehnologijami je vožnja varnejša in prijetnejša oziroma z drugo besedo boljša. “Stremimo k zagotavljanju inovacij, ki jih niso razvili inženirji za inženirje, ampak inženirji za uporabnike,” je povedala Tina Müller. Opel hoče na ta način odločilno prispevati k bolj humanemu svetu mobilnosti. Jutrišnjemu svetu, za katerega bodo značilna avtonomna vozila, električni pogon ter možnost mobilnosti in povezav v vsakem trenutku – v skladu z sloganom “Prihodnost pripada vsem”.

 

“Ta moto znamke je drža navzven in misija navznoter: pošilja tudi močan notranji signal našim zaposlenim, ki si s srcem in dušo vsak dan prizadevajo za prihodnost,” je dodala Tina Müller. Novo pozicioniranje znamke je bilo razvito v sodelovanju z agencijo Scholz &Friends, ki je bila tudi zadolžena za kampanjo ‘Umparken im Kopf’ leta 2014. Kampanja je bila najuvpešnejša avtomobilska kampanja v Nemčiji in je odigrala pomembno vlogo pri Oplovem ponovnem razcvetu. ‘Umparken im Kopf’ podpira novo razmišljanje, ki je nad predsodki, ‘Prihodnost pripada vsem’ pa podpira razmišljanje, da lahko prihodnost obvladujemo le vsi skupaj.

 

“Nov slogan ima nekaj skupnega z reklom ‘Umparken im Kopf’ (Spremeni svojo miselnost). Oba odražata odnos, ki presega znamko in ‘avtomobilsko’ kategorijo,” je povedal F. M. Schmidt, izvršni direktor oglaševalske agencije Scholz & Friends, ki je razvil novi Oplov slogan.

 

Začetek nove dobe odraža tudi nova Oplova strela. Odločilna je osredotočenost na bistveno. Prav zato je bila glavna smernica za preoblikovanje Oplovega logotipa jasen in preprost izraz. V vseh komunikacijskih kanalih bo uporabljen Oplov logotip z jasnim 2D videzom. Seveda bodo ohranjene osnovne komponente značilnega Oplovega logotipa – s krogom kot simbolom kolesa in strelo koz znakom čiste energije. Logotip bo prepoznaven že ob bežnem pogledu: preprost – neposreden – odkrit.

 

 

Takšen je sodoben slog vodenja: nova Insignia s prestižnimi tehnologijami za vse

 

Nova Opel Insignia na najboljši način pokaže, kaj to slogan pomeni pri izdelkih. Novinka je prvi serijski avto z novim logotipom – v tem primeru 3D – in nudi širšo paleto inteligentnih tehnologij od vseh tekmecev v tem segmentu. Ponudba sega od trendovskih IntelliLux LED® matričnih žarometov in ultra-sodobnega štirikolesnega pogona do dovršenih sistemov za pomoč vozniku in projekcijskega zaslona. Izjemno privlačna ponudba, še posebej za stranke, ki so jih doslej zanimale dražje prestižne znamke. Z drugimi besedami je nova Insignia resnični vodja – ‘Made in Germany’. Temu primerno se nova oglaševalska kampanja začenja s sloganom “Nemška tehnologija za vsakogar” in ambasadorjem Oplove znamke Jürgenom Kloppom v glavni vlogi.

 

Nenavaden glavni oglas v kampanji, ki se začenja v teh dneh, ne pušča nobenega dvoma: “Prišel je novi stil vodenja. Vzbuja spoštovanje – a ne strahospoštovanja. Zna preračunati – a v računu upošteva tudi čustva. Hodi pred vsemi – in s sabo ponese vse. Nova Insignia. Nemška tehnologija za vsakogar.” Usmerja iz vodilnega položaja, motivira – in nikogar ne pušča za sabo. Nova Insignia je avto za ljudi, ki vedo, kaj resnično šteje. Kdo bi jo lahko predstavljal bolje od dostopnega in neobičajnega Jürgena Kloppa?

 

“Čas je za novi slog vodenja. Utelešajo ga vsi naši novi izdelki, predvsem pa nova Insignia – zasnovana, razvita in izdelana v Rüsselsheimu. Rezultat nemškega inženiringa, ki običajne predstave obrne na glavo, saj je naša admiralska ladja opremljena z vrhunskimi tehnologijami, ki so bile doslej na voljo samo v razkošnih avtomobilih. Obstajajo meje običajnega? Meje so zato, da jih presežemo” pravi vodja trženja pri Oplu Tina Müller.

 

Moto “Nemška tehnologija za vse” je zato v središču celovite kampanje, ki bo predstavila vseh 360 stopinj nove Insignie v vseh medijih – od televizije, interneta in družbenih omrežij do radia, tiskanih oglasov in plakatov.

 

Filmi v kampanji: nova Insignia izkorišča prednosti

 

Nova Insignia je ekipni igralec, ki omogoča nove priložnosti. To prikazujejo oglasi, v katerih so predstavljene inovacije Oplove admiralske ladje, vrhunske tehnologije, ki Insignii zagotavljajo prednost, in pomagajo tudi drugim udeležencem v prometu.

 

Novi vodja ima široko vidno polje in se ne izgubi v temi – s pionirskimi LED matričnimi žarometi. Poleg tega ima vodilno vlogo – z naprednim štirikolesnim pogonom z nadzorom vektorjev navora Twinster nikoli ne izgubi oprijema. Rezervacija hotelske sobe iz avta? Malenkost, ker je na voljo OnStar1. S temi storitvami je življenje preprostejše – za vsakogar.

 

Na spletu si je možno ogledati tudi druge prednosti nove Insignie. Na naslovu opel.si in na YouTubu se lahko uporabniki interneta s šestimi kratkimi filmi, v katerih so prikazani vrhunski ergonomski sedeži AGR, samodejni pomik prtljažnih vrat in samodejno zaviranje v sili z zaznavanjem pešcev, prepričajo o udobju poslovnega razreda v novi Insignii in varnosti na prvem mestu. Insignia poleg tega zagotavlja za Opel značilno prvorazredno povezljivost s sistemi IntelliLink, integracijo pametnega telefona in sistemom Opel OnStar, ki vključuje možnost pomoči v sili 24 ur na dan in nove storitve, kot sta rezervacija hotela in iskanje prostega parkirišča2.

 

Kampanja v družbenih medijih: “Šef ima vedno zadnjo besedo: hvala!”

 

Opel je pojasnil, kaj predstavlja nova generacija Insignie s sporočili za specifične ciljne skupine in posebnimi ‘napotki’ na družbenih omrežjih, kot sta Facebook in LinkedIn. Navihani nasveti, kot je “Šef ima vedno zadnjo besedo: hvala,” dajo vedeti, da ekipni igralci v življenju dosežejo več. Nova Opel Insignia je odličen primer s športnim, elegantnim videzom in obilico vrhunskih tehnologij brez bahavosti.

 

Tako kot druge uspešne Oplove kampanje je tudi oglaševanje 360 stopinj nove Insignie delo agencije Scholz & Friends iz Hamburga. Kreativni direktor Niels Alzen pravi: “Nova Insignia ni avto za avtokrate! V svetu, ki bi mu nekateri najraje vladali kar sami, je to močno in času zelo primerno sporočilo. S kampanjo za Insignio v slogu filmskih uspešnic vabimo k bolj povezanemu načinu vodenja.”

 

Z novim sloganom “Prihodnost pripada vsem” kot zavezo, pristopom in obvezo ter najnovejšo ofenzivo modelov v zgodovini podjetja (“7 in 17”) Opel na najboljši možen način vstopa v prihodnost.


1 Prek možnosti Booking.com. Potrebna sta e-poštni naslov in kreditna kartica.

2 Prek možnosti Parkopedia.