Novice Opel Avto Tavčar SežanaOpel Novice Avto Tavčar Sežana
Novosti, akcije, predstavitve novih modelov, dogodki, tekmovanja ... Bodite prvi in izvedite vse o novostih pri Oplu.

Prostorna in športna: nova Opel Insignia Sports Tourer

15.02.2017

  • Prostorna: za 100 litrov večji prtljažnik v primerjavi s predhodnico, električno odpiranje z zamahom z nogo pod odbijačem
  • Zabavna: prepričljiva vozna dinamika, štirikolesni pogon z nadzorom vektorjev navora
  • Osupljiva: brezhibne dinamične poteze se zgledujejo po Monzi Concept
  • Zaščitniška: s pomočjo za ohranjevanje voznega pasu in samodejnim zaviranjem v sili
  • Sijajna: najnovejša generacija Oplovih IntelliLux LED® matričnih žarometov spremeni noč v dan
  • Povezana: sistem za informacije in razvedrilo IntelliLink ter pomočnik Opel OnStar z rezervacijo hotela
  • Prijetna: ogrevanje vetrobranskega stekla, volanskega obroča ter prednjih in zadnjih sedežev
  • Prihaja: svetovna premiera v Ženevi letos marca

 

Rüsselsheim. Povsem nova Opel Insignia Sports Tourer je ekstremno privlačna: športna v slogu velikega kupeja, brezkompromisno prostorna in vzorno varna, kot se spodobi za pravo admiralsko ladjo Oplove flote. Insignia druge generacije osupne z izjemnimi linijami, prostornina prtljažnika meri 1640 litrov – za več kot 100 litrov presega predhodnico – in tehnološko naprednimi rešitvami, med katerimi najdemo vse od Oplovih IntelliLux LED® matričnih žarometov in ultrasodobnih sistemov za pomoč vozniku do projekcijskega zaslona. Opel slovi po prvorazredni povezljivosti, ki je z integracijo pametnega telefona in novim osebnim pomočnikom Opel OnStar seveda na voljo tudi v Insignii. OnStarov svetovalec lahko zdaj rezervira tudi hotelske sobe. Insignia bo kot prvi Oplov model na voljo z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, kamero z zaznavanjem v območju 360° in inteligentnim štirikolesnim pogonom z nadzorom vektorjev navora. Svetovna premiera nove Opel Insignie Sports Tourer bo 7. marca na avtomobilskem salonu v Ženevi.

 

Nova Opel Insignia Sports Tourer je do 200 kilogramov lažja od predhodnice (dejanska razlika je odvisna od pogonskega sklopa in opreme). To je omogočila predvsem uporaba lažjih materialov in učinkovitih oblog. V povezavi z nižjim položajem voznikovega sedeža je opazno izboljšana tudi vozna dinamika – velik karavan iz Rüsselsheima ni bil še nikoli tako okreten.

 

“Naša nova admiralska ladja kar prekipeva od naprednih tehnoloških pripomočkov za vsakogar, dostopne tehnologije pa zagotavljajo varnejšo in udobnejšo vožnjo. Da niti ne omenjam prostorne notranjosti! Nova Insignia Sports Tourer izpolni vse zahteve glede prevoza tako v službene namene kot med prostim časom. To je resnično vesoljska ladja iz Rüsselsheima! Za konec pa še ena najpomembnejših odlik – izjemno dinamična vozna izkušnja! Insignia je namreč veliko vitkejša in opremljena z najnovejšo generacijo podvozja FlexRide,” je povedal izvršni direktor skupine Opel dr. Karl-Thomas Neumann.

 

Tehnološko napredni asistenčni sistemi: za več udobja in varnosti

 

Nova Insignia Sports Tourer je opremljena z vodilnimi tehnologijami, ki jih je že napovedala limuzinska različica Grand Sport. Med najbolj opaznimi je naslednja generacija sistema prilagodljivih Opel IntelliLux LED® matričnih žarometov, ki deluje še hitreje in natančneje kot doslej. Za večjo varnost skrbi tudi pomoč pri ohranjanju voznega pasu, ki samodejno popravi smer. Nova Insignia je prvi Opel z aktivnim pokrovom motornega prostora, ki se v primeru trčenja s pešcem v nekaj milisekundah dvigne, da poveča razdaljo do trdih delov motorja in tako zagotovi znatno večjo zaščito pešcev.

 

Za doplačilo sta na voljo vrhunska ergonomska prednja sedeža s certifikatom AGR (akcija za zdrav hrbet) z masažno funkcijo, prezračevanjem in pomnilnikom položaja, da bodo vožnje še udobnejše. Poleg tega sta lahko ogrevana tudi zunanja zadnja sedeža in vetrobransko steklo. Veliko panoramsko strešno okno omogoča neoviran pogled proti nebu. Pri Oplu so posebno pozornost namenili tudi udobnemu in čistemu natovarjanju ali raztovarjanju. Prtljažna vrata nove Insignie Sports Tourer je tako mogoče odpreti in zapreti z zamahom z nogo pod zadnjim odbijačem.

 

Privlačnost, ki nagovarja čustva: Insignia Sports Tourer po navdihu Monze Concept

 

Že nova Insignia Grand Sport je prevzela številne poteze športne študije Monza Concept, a je nova generacija Insignie Sports Tourer naredila še korak dlje. Kljub malenkostnemu povečanju dolžine na 4986 milimetrov ima novinka izjemno športne in dinamične poteze. K temu vtisu prispevajo tudi za 11 milimetrov širši kolotek, izrazita prednja maska in vitki žarometi, povzeti po Monzi Concept. Izjemno lego vozila na cesti poudari za 92 milimetrov podaljšana medosna razdalja (zdaj meri 2829 milimetrov), prednji previs pa je skrajšan za 30 milimetrov. Oplovo ‘rezilo’ se začenja na prednjih vratih in z zamikom proti zadnjemu delu vodi pogled čez bok vozila. Kromirana letev oken se dinamično steka v zadnje LED luči in poudari športen videz samo 1483 milimetrov visokega (nizkega) zadnjega dela Insignie Sports Tourer. Srebrni strešni nosilci (standardno pri vseh opremah) poudarijo odlično oblikovanje in navidezno znižajo vozilo.

 

Bližnje sorodstvo med Insignio Sports Tourer in Monzo Concept je še posebej očitno na zadnjem delu vozila: oblika je videti veliko lahkotnejša, novinko pa določajo čiste poteze. Z vitkimi, nekoliko navzven zamaknjenimi zadnjimi LED lučmi z obliko dvojnega krila naredi zadnji del Oplove admiralske ladje resnično močan vtis. Tehnološko napreden videz Monze Concept je tako uspešno uresničen.

 

Preprosto natovarjanje: prtljažna vrata, ki se odzivajo na zamah z nogo

 

Naslednja generacija Insignie Sports Tourer ni le videti bolj elegantna in športna, je tudi bolj praktična. Premišljena zasnova prtljažnih vrat zagotavlja krajši previs med odbijačem in prtljažnikom, zato je natovarjanje preprostejše. Večja širina med notranjima obodoma blatnikov omogoča prevoz zajetnejših predmetov, na primer kletke za psa. Prtljažnik je v dolžino zrasel za 97 milimetrov in meri pri preklopljenih naslonjalih zadnjih sedežev kar 2005 milimetrov. Tako znaša največja prostornina nove Insignie Sports Tourer 1640 litrov in za več kot 100 litrov presega prtljažnik v predhodnici.

 

Da bi bilo natovarjanje kar se da preprosto, je možno prtljažna vrata odpreti, ne da bi se vozila kakorkoli dotaknili. V povezavi s sistemom za vstop brez ključa zadošča za odpiranje prtljažnih vrat preprost zamah z nogo pod zadnjim odbijačem (projekcija silhuete vozila na tleh kaže ustrezno območje). Naslednji zamah poskrbi za zapiranje prtljažnih vrat. Dovršen sistem zazna morebitne ovire in v sili prekine delovanje mehanizma. Praktična je tudi možnost programiranja višine odpiranja, če je avto v garaži. Prtljažna vrata je mogoče odpreti tudi s stikalom na voznikovi strani, tipko na zadnjem delu vozila in z daljinskim upravljalnikom na ključu.

 

Za povečanje prtljažnika in še prilagodljivejše konfiguracije pri natovarjanju je nova Insignia Sports Tourer za doplačilo na voljo s preklopnimi zadnjimi sedeži, deljenimi v razmerju 40:20:40. Zadnjo sedežno klop je možno preklopiti navzdol s preprostim pritiskom na gumb v prtljažniku. Na voljo je tudi paket FlexOrganizer s stranskimi vodili, predelnimi mrežami in različnimi možnostmi za pritrjevanje, da bo vsa prtljaga med vožnjo varno in urejeno shranjena. Za preprostejši dostop do prtljage se prekrivalo prtljažnika odpira navzgor.

 

Dobro počutje: udobje in možnosti povezav za voznika in sopotnike

 

Pozornost do podrobnosti je opazna tudi v kabini. Tako je prostor za glavo povečan za 31 milimetrov, za ramena je na voljo dodatnih 25 milimetrov in za boke 27 milimetrov. Dodatno razkošje zagotavlja panoramsko strešno okno (za doplačilo) z dimenzijami 1400 x 860 milimetrov, ki se razteza nad glavami potnikov na zadnjih sedežih. Prvič je na voljo tudi ogrevanje obeh zunanjih zadnjih sedežev Insignie.

 

Kokpit je povsem osredotočen na voznika, ki v novi Insignii Sports Tourer sedi niže kot v predhodnici, instrumenti in sredinska konzola pa ga povsem obdajajo, da se počuti kot v nadzornem centru. Čiste linije in površine v skladu z Oplovo oblikovalsko filozofijo prispevajo pomemben delež k dobremu počutju in eleganci. Proti vozniku usmerjen zaslon na dotik sistema IntelliLink je brez okvirja in odraža prvorazredni značaj. Poleg upravljanja prek zaslona na dotik intuitivno uporabo omogočajo tudi tri vrstice tipk. Zgornja vrstica tipk je rezervirana za sistem Infotainment, srednja vrstica ogrevanju, prezračevanju in klimatski napravi, spodnja pa sistemom za pomoč vozniku.

 

Za odlično razvedrilo in izjemno povezljivost poskrbijo najnovejši sistemi IntelliLink, združljivi s funkcijama Apple CarPlay in Android Auto (slednji še ni na voljo v Sloveniji). Ko je pametni telefon povezan s sistemom za informacije in razvedrilo v vozilu, se lahko tudi brezžično polni. Seveda je ‘na krovu’ tudi revolucionarni sistem za povezave in storitve Opel OnStar, ki nudi široko paleto storitev od samodejnega klica pri trčenju do pomoči v primeru kraje vozila. Z novo Insignio prihaja tudi nova storitev, ki uporabnikom omogoča, da svetovalcu sistema OnStar naročijo izbiro hotela in rezervacijo sobe ter poiščejo prosto parkirno mesto. Dostopna točka 4G LTE Wi-Fi v sklopu sistema OnStar (še ni razpoložljiva v Sloveniji) potnikom v Insignii omogoča, da svoje naprave povežejo z internetom.

 

Vrhunska ergonomska prednja sedeža s certifikatom AGR nudita izjemno kombinacijo električno nastavljive bočne opore, funkcij za masažo in prezračevanje ter pomnilnika položaja, ogrevano vetrobransko steklo pa v ledeno mrzlih zimskih jutrih hitro zagotovi dobro vidljivost.

 

Vrhunske tehnologije: IntelliLux LED®, kamera z vidnim poljem 360°, pomoč pri ohranjanju voznega pasu z aktivnim upravljanjem

 

Ena najsvetlejših točk v vseh pomenih besede je že druga generacija Oplovih inovativnih in nagrajenih prilagodljivih IntelliLux LED® matričnih žarometov, ki jih omogoča izboljšana tehnologija LED, dopolnjena z razvojnimi dosežki Oplovih inženirjev. V vsakega od izjemno vitkih LED® matričnih žarometov Opel Insignie je vgrajenih 16 LED segmentov. Večje število LED segmentov omogoča še natančnejše prilagajanje različnih vzorcev osvetlitve situacijam v prometu, prehodi med posameznimi vzorci pa so hitrejši in bolj zvezni. Za dodatno izboljšanje vidljivosti pri vožnji skozi ovinke z dolgimi lučmi so Oplovi inženirji Insigniinim IntelliLux LED® matričnim žarometom dodali inovativno aktivno funkcijo za osvetlitev ovinka. Intenzivnost svetlobe LED segmentov, ki osvetljujejo notranji del ovinka, se poveča glede na zasuk volana, da bolje osvetlijo linijo vožnje. Poseben LED reflektor v modulu zasenčenih luči pri vožnji z dolgimi lučmi zagotovi dodaten svetlobni snop z dosegom do 400 metrov.

 

Med dodatnimi sistemi za pomoč vozniku so tudi:

 

  • Projekcijski zaslon: informacije o hitrosti, prometnih znakih, nastavljeni hitrosti omejevalnika hitrosti ali napotki navigacijskega sistema se projicirajo na vetrobransko steklo v voznikovem neposrednem zornem kotu, da lahko s pogledom ves čas spremlja dogajanje v prometu.
  • Sistem kamer z vidnim poljem 360°, ki ga sestavljajo štiri individualne kamere na vsaki strani vozila. Omogoča nadzor v celotnem krogu iz ptičje perspektive in znatno olajša vsak parkirni manever.
  • Prilagodljivi regulator hitrosti (ACC), ki meri razdaljo do vozila pred sabo in ustrezno prilagodi hitrost. V primeru nenadnega skrajšanja razdalje med voziloma ACC sproži samodejno zaviranje v sili.
  • Pomoč pri ohranjanju voznega pasu s samodejnim popravkom smeri in opozarjanjem na zapuščanje voznega pasu (LDW). Z nežnim pomikom volana (in opozorili LDW, če so potrebna) pomaga vozniku preprečiti nenamerno zapuščanje voznega pasu.
  • Opozarjanje na prečni promet za vozilom. Sistem uporablja radarske senzorje v zadnjem odbijaču in z njimi zaznava predmete, ki se bližajo z razdalje do 20 metrov pod kotom 90 stopinj iz leve ali desne strani za vozilom, kar je zelo uporabno ob zmanjšani vidljivosti pri vzvratni vožnji iz parkirnega mesta.

 

Neskončno zabavna vožnja: štirikolesni pogon z nadzorom vektorjev navora in pestra ponudba pogonskih sklopov

 

Uživanje v vožnji in varnost v vseh pogojih sta zajamčena z Insigniinim novim sistemom inteligentnega štirikolesnega pogona z nadzorom vektorjev navora, najbolj dovršenim v tem razredu. Dve elektronsko nadzorovani večlamelni sklopki v sistemu štirikolesnega pogona nadomeščata običajni diferencial zadnje osi in zagotavljata natančnejši prenos moči posameznemu zadnjemu kolesu, ne glede na to, ali je podlaga utrjena, mokra, poledenela ali zasnežena. Pri vožnji skozi ovinke se dodaten navor dodeli zunanjemu zadnjemu kolesu, kar občutno zmanjša podkrmiljenje in omogoča natančnejši nadzor. Ob pritisku na pedal za plin se sistem odziva v delčku sekunde in zagotovi, da ostane vozilo stabilno in ga je preprosteje krmiliti v vsaki situaciji. Dodatno izpopolnjeno podvozje FlexRide je osnova za odlično, situaciji prilagojeno vožnjo. FlexRide neodvisno ali glede na način ‘Standard’, ‘Sport’ ali ‘Tour’, ki ga je izbral voznik, nadzira in prilagaja blažilnike, krmiljenje, odziv dušilne lopute in točke prestavljanja (pri samodejnem menjalniku). Srce in duša prilagodljivega podvozja je nova osrednja programska oprema ‘Drive Mode Control’, ki nenehno analizira informacije senzorjev in nastavitev ter prepoznava posameznikov vozni slog.

 

Ko bodo začeli sprejemati naročila, bo Insignia Sports Tourer na voljo z vrsto bencinskih in dizelskih turbomotorjev, ki jih bo dopolnjevala najnovejša generacija menjalnikov. Kupci bodo lahko prvič izbrali tudi izjemno učinkovit osemstopenjski samodejni menjalnik, ki navdušuje z najudobnejšim prestavljanjem v razredu, najprej pa bo na voljo samo v kombinaciji s štirikolesnim pogonom.