Novice Opel Avto Tavčar SežanaOpel Novice Avto Tavčar Sežana
Novosti, akcije, predstavitve novih modelov, dogodki, tekmovanja ... Bodite prvi in izvedite vse o novostih pri Oplu.

Opel Ampera-e bo v Evropi najprej na voljo na Norveškem

14.12.2016

Nemčija, Nizozemska, Francija in Švica so naslednje v vrsti za Oplovo električno vozilo

 

Rüsselsheim. Norveška kot prva evropska država danes (14. decembra 2016) začenja s prodajo revolucionarnega modela Opel Ampera-e. Oplov električni avto z dosegom več kot 500 km (doseg z električnim pogonom, merjen v skladu s preizkusnim ciklom NEDC: >500 km, predhodni podatki) bo najprej naprodaj na najzrelejšem trgu električnih vozil v Evropi.

 

Ker se bo proizvodna krivulja vzpenjala počasi, bo v prvih mesecih na voljo le omejeno število Amper-e. Na evropske trge bodo Ampere-e prihajale postopoma, načrt uvajanja pa se pri tem osredotoča na države z vzpostavljeno infrastrukturo EV in največjimi ambicijami, da na svojih cestah zagotovijo čim več vozil z električnim pogonom. Norveški, kjer bodo prva vozila na ceste zapeljala spomladi, bodo sledile Nemčija, Nizozemska, Francija in Švica. Večina drugih evropskih držav bo sledila proti koncu leta 2017 ali v letu 2018, ko se bo povečal obseg proizvodnje.

 

Izbiro Norveške kot prve države, v kateri bo na voljo Ampera-e, je preprosto pojasniti. Norveška je daleč najbolj dozorel trg na področju električnih vozil v Evropi in število vozil z akumulatorsko/baterijskim električnim pogonom na norveških cestah bo kmalu doseglo 100.000. Uspešna politika – brez prometnega davka pri nakupu EV, oprostitev davka na dodano vrednost pri nakupu in lizingu, nizke letne dajatve za uporabo cest, brezplačna uporaba trajektov in avtocest, za katere sicer velja plačilo cestnine, brezplačno parkiranje v mestih, dovoljena vožnja po pasovih za avtobuse in za 50 odstotkov nižji davek za službena vozila – je poskrbela, da Norvežani pri nakupu namenijo veliko pozornost električnim vozilom. Delež električnih vozil pri prodaji novih vozil je na Norveškem najvišji na svetu že več let zapored in je leta 2015 dosegel 22 odstotkov, v nekaterih delih države pa je že presegel 30 odstotkov.

 

“Že od samega začetka smo vedeli, da bo zaradi počasnejšega uvajanja proizvodnje v obratu Orion v Michiganu v ZDA ponudba Ampere-e omejena,” je povedal Peter Christian Küspert, podpredsednik skupine Opel za prodajo in poprodajo. “Zaradi tega smo se odločili za postopni začetek prodaje na različnih trgih, prednost pa bodo imele države, kjer je že na voljo določena stopnja infrastrukture za EV ali so trdno odločene, da bodo vodilne na tem področju. Prvo mesto je tako pripadlo Norveški, Nemčiji, Nizozemski, Franciji in Švici. Smo pa seveda prilagodljivi in lahko hitro dodamo še kakšno državo ali spremenimo vrstni red, če bo na primer zaradi spremembe politike olajšav za električna vozila kakšna država postala še bolj privlačna. Naš cilj je do leta 2018 zagotoviti primerno kapaciteto, s katero bi lahko ponudili dovolj vozil v večini evropskih držav. Po našem trenutnem načrtu bodo Ampero-e na vseh trgih prodajali izbrani e-zastopniki iz omrežja Oplovih trgovcev, izjema je le Norveška, kjer je Ampera-e, ki bo kmalu Oplova prodajna uspešnica na tem trgu, naprodaj pri vseh trgovcih Oplove mreže.”

 

Opel Ampera-e postavlja nova merila v električni mobilnosti, saj z električnim dosegom več kot 500 km brez vmesnega polnjenja prevozi vsaj 100 kilometrov več od najbližjega tekmeca, kar se jih v tem razredu trenutno vozi po cestah. Kombinirani doseg po WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure, ‘svetovno usklajeni preizkusni postopek za lahka vozila’) znaša več kot 380 km. Seveda se bo doseg pri vsakdanji uporabi razlikoval glede na osebni slog vožnje in druge zunanje dejavnike, kot sta zunanja temperatura in teren izbrane poti.

 

Ko bodo želeli uporabniki napolniti akumulator, bo 30 minut polnjenja na javnih hitrih polnilnih postajah s 50 kW DC zadoščalo za približno 150 km vožnje (povprečna vrednost, izmerjena na osnovi predhodnih testiranj NEDC).