Novice Opel Avto Tavčar SežanaOpel Novice Avto Tavčar Sežana
Novosti, akcije, predstavitve novih modelov, dogodki, tekmovanja ... Bodite prvi in izvedite vse o novostih pri Oplu.

Opel Zafira Tourer prispela v Slovenijo

05.01.2012

- Dinamična podoba in premijske značilnosti tretjega rodu
- Ekskluzivna zasnova sedežev, domiselni predali, sistemi vpetja in nosilci
- Inovativni sistemi pomoči vozniku večajo sproščenost vožnje
- Na voljo že od 21.130 evrov dalje
- Posebne ugodnosti za prve kupce

Zafira TourerDomžale. Opel je ob koncu leta v Slovenijo pripeljal novo Zafiro Tourer. Prestižni enoprostorec se lahko od danes naprej naroči pri Oplovih trgovcih po vsej Sloveniji. Predstavljene so bile tudi cene: Opel Zafira Tourer bo za slovenske kupce na voljo od 21.130 evrov dalje. Pripravili so tudi posebne ugodnosti za prve kupce.

Borut Gazvoda, direktor prodaje vozil Opel v Sloveniji, je ob tej priložnosti na tiskovni konferenci za novinarje dejal: »Novi Opel Zafira Tourer je eden od ključnih temeljev, zakaj pri Oplu optimistično gledamo v leto 2012. Z njim bomo namreč vstopili v segment, kjer do sedaj nismo bili prisotni. Prav tako z novo Zafiro Tourer ne bomo nagovarjali le naše tradicionalne Oplove kupce, temveč tudi tiste, ki se do sedaj še niso spoznali z vozili Opel. V bistvu gre za ponovitev zgodbe z Opel Insignio.«


Prvakinja vsestranskosti



Z dognano združitvijo uporabnosti in dobrega počutja, Opel z novo Zafiro Tourer vnaša v razred enoprostorcev, Insigniine vrednote, kot so premijsko kakovost, inovativne tehnologije in dinamični dizajn. Opel, ki je s sedemsedežnim kompaktnim enoprostorcem, leta 1999 vzpostavil nov razred vozil, postavlja sedaj s celostno prenovo sistema sedežev Flex7 nove Zafire Tourer, nova merila za prilagodljivost notranjosti in zagotavljanja prijetnega ozračja.

A seže inovativnost tretjega rodu Zafire še dalje od nove zasnovane prilagodljive konfiguracije sedežev. V bistvu je Opel Zafira Tourer naredila odločen korak naprej kot celota in kot takšna izkazuje nove ambicije. Ni le idealna, prilagodljiva spremljevalka družin. Njen elegantni dizajn, vzdušje prostornega klubskega okolja, nadgrajeno podvozje in nove tehnologije, zagotavljajo sproščeno vožnjo z največjo stopnjo udobja in varnosti. Drugi rod Opel Eye kamere spredaj je osnova za številne sisteme pomoči in podpore, tako da je Opel prvi izdelovalec avtomobilov, ki ponuja v razredu kompaktnih enoprostorcev na osnovi radarja delujoč, samodejno prilagodljiv tempomat

Napredni Oplovi sistemi za pomoč vozniku, ki so na voljo pri Zafiri Tourer:

Adaptive Cruise Control vozniku pomaga ohranjati nastavljeno hitrost, z upoštevanjem pravšnje varnostne razdalje. Ob nastavitvi hitrosti, je mogoče nastaviti tudi želeno dolžino varnostne razdalje (daleč, srednje, blizu).

Sistem Advanced Forward Lighting AFL+ združuje po novem do deset funkcij.

V povezavi z novo Oplovo kamero spredaj, deluje v tudi sistem Intelligent Light Ranging (ILR). Z merjenjem razdalje do spredaj vozečih in vozil iz nasprotne smeri, prilagaja dolžino svetlobnega snopa zasenčenih luči. Tako je zagotovljena najboljša možna osvetlitev ceste, ne da bi bili pri tem zaslepljeni drugi udeleženci v prometu.

Sistem Traffic Sign Recognition prepoznava več prometnih znakov uporabljenih v EU, kot doslej. Ob okroglih znakih nova kamera spredaj prepozna tudi pravokotne oznake za avtoceste, hitre ceste in območja omejenega prometa. Zahvaljujoč tehnologiji večkratne izpostavljenosti, zazna kamera tudi dinamične znake s svetili LED, na primer pri sistemih nadzora prometa.

Sistem Side Blind Spot Alert opozarja voznika na morebitno veliko nevarnost trka ob menjavi voznega pasu. Ultrasonična tipala z dosegom štirih metrov spredaj in zadaj na obeh straneh vozila, nenehno nadzirajo voznikove mrtve kote. Ko drugo vozilo zapelje v doseg tipal, nemudoma zasveti svetilo LED na zunanjem delu, zunanjega vzvratnega ogledala na tisti strani. Če voznik, kljub temu začne z menjavo voznega pasu, začne svetilo LED utripati, sproži pa se tudi zvočno opozorilo.

Sistem Advanced Park Assist voznika varno vodi v primeren parkiren prostor. Njegovo delovanje je udobnejše, kot pri osnovnem sistemu pomoči pri parkiranju. Njegova ultrasonična tipala so povezana z osrednjim računalnikom, ki ob počasni vožnji prepozna, dovolj veliko parkirno mesto in nato vodi voznika pri parkiranju, z nakazovanjem smeri in nasvetom za obračanja volana. Grafična opozorila in usmeritve za smer vožnje in obračanje volana so prikazane na osrednjem zaslonu in tako voznika varno vodijo v parkirni prostor. Za doplačilo je na voljo tudi kamera zadaj, ki s prikazovanjem smeri vožnje na barvnem zaslonu, tudi najbolj zahtevna parkiranja spremeni v povsem preprosto početje.

Za začetek bodo motorno ponudbo sestavljali izjemno učinkoviti dizelski in bencinski motorji, z največjimi močmi od 81 kW (110 KM) do 121 kW (165 KM). Kmalu po začetku prodaje bo družino Zafire Tourer razširila različica ecoFLEX, s posebej majhno porabo goriva, s turbo dizelskim motorjem 2.0 CDTI, s skupnim vodom za gorivo in serijsko vgrajeno tehnologijo Start/Stop. Zafira Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX, se postavlja z najugodnejšimi vrednostmi porabe in izpusta CO2, le 119 g/km. In to ob iskrivi zmogljivosti motorja, z največjo močjo 96 kW (130 KM) in največjim navorom 320 Nm (z overboostom).

Dve Zafiri v Oplovi ponudbi enoprostorcev


Opel Zafira Tourer v SlovenijiOpel ima sedaj v razredu kompaktnih enoprostorcev več želez v ognju, kar bo botrovalo nadaljnji rasti prodaje, ki se krepi vse od začetka leta 2010. Tudi zato bo ob novi Zafiri Tourer, v ponudbi ostala sedanja Zafira, ki bo po novem bogateje serijsko opremljena. Tako bodo kupci še naprej deležni vseh prednosti glede uporabnosti in prilagodljivosti sedmih sedežev, po ugodni ceni. Oba modela Zafire bodo ekskluzivno izdelovali v Oplovi tovarni v nemškem Bochumu.

Cena osnovne Zafire Tourer Essentia z 1.8 ECOTEC motorjem (85kW/115KM) se začne pri 21.130 evrih in med drugim vključuje naslednjo opremo: CD-radio z MP3 predvajalnikom, klimatsko napravo, zavorni sistem ABS, ESP, 6 zračnih blazin in aktivne vzglavnike spredaj, daljinsko centralno zaklepanje, električni pomik prednjih stekel, električni pomik zunanjih ogledal in dnevne luči. Doplačilo za turbo bencinski motor 1.4 ECOTEC (103kW/140KM) s 6-stopenjskim menjalnikom znaša 1.100 evrov.

Z doplačilom 2.010 evrov dobimo različico Enjoy, ki ima poleg zgoraj naštete opreme še 17-palčna lita platišča, dvopodročno klimatsko napravo, usnjen volan s kontrolami in tempomatom, potovalni računalnik, prednji maglenki, električni pomik zadnjih stekel, CD-radio s 7 zvočniki in sredinsko konzolo z naslonjalomm za roke.

Najbogateje opremljena različica Cosmo ima med drugim v osnovno opremo vključeno tudi opremo kot je park pilot spredaj in zadaj, Premium Cosmo sedeži, Lounge sedeža v drugi vrsti, 7 sedežev, Premium sredinsko konzolo z električno parkirno zavoro, podporo za vožnjo navkreber ter ambientalno osvetlitev.

Za prve kupce zafire Tourer so pri Oplu pripravili posebno ponudbo in osnovnim različicam dodali opreme nekatere privlačne pakete opreme za ugodno ceno. Predvidevajo, da bosta glavnino prodaje Opel Zafire Tourer v Sloveniji predstavljala dva modela in sicer tisti z 1.4 Turbo (140 KM) bencinskim motorjem s sistemom Start&Stop in opremo Enjoy za ceno 22.160 evrov ter dizelski z 2.0 CDTI (130 KM) motorjem, prav tako s sistemom Start&Stop in Enjoy opremo za ceno 24.160 evrov.

V letu 2012 namerava Opel v Sloveniji prodati 300 Zafir Tourer.